• NIEUWE WINTERJAS NODIG? PROFITEER DAN NU VAN 10% KORTING OP ALLE WINTERJASSEN !!
Menu

Klantenservice


Dameskleding aankopen in de webshop van Modezza is veilig en vertrouwd. Wij hebben een fysieke winkel in het Citycentrum in Veldhoven waar je terecht kunt met je vragen. Zo vindt je ons altijd terug.

Alle bestellingen worden zorgvuldig afgehandeld. We pakken je aankopen in tot een waar cadeautje en doen er een leuke attentie voor je bij. Je ontvangt het pakketje ongeveer 1 tot 2 werkdagen na je bestelling.



Wil jij je bestelling ruilen? Dat werkt zo:

Ben je niet tevreden over je aankoop, dan mag je de bestelling altijd retourneren. Stuur een mailtje naar info@modezza.nl. Vermeld in je mail wat je wilt ruilen en welke maat je nodig hebt. Is het artikel nog op voorraad, dan reserveren wij het direct voor je. 


Terugsturen is heel eenvoudig:
  • vul het retourformulier in ( deze zit bij de bestelling die je binnen hebt gekregen )
  • doe deze samen met het artikel in de doos
  • plak het retourlabel (dat je van ons hebt ontvangen) op het pakketje
  • breng het pakketje naar het dichtsbijzijnde DPD servicepunt ( deze geven wij door, hoef je zelf niet op te zoeken)
Zodra wij jouw aankoop retour hebben ontvangen, sturen wij het nieuwe artikel naar je toe.



Niet goed? Geld terug!

 
Ben je niet tevreden of is de maat niet goed? Wil jij je geld terug ontvangen? Dat kan.

Stuur een mail naar info@modezza.nl. Vermeld in dit bericht dat je een pakketje terug wilt sturen. 

Het terugsturen is ook hier heel eenvoudig:

  • je ontvangt van ons een DPD retourlabel.
  • vul het retourformulier in ( deze heb je ontvangen bij je bestelling )
  • doe deze samen met de te retourneren artikelen in de doos.
  • plak het retourlabel (dat je van ons hebt ontvangen) op het pakketje.
  • breng het pakketje naar het dichtsbijzijnde DPD servicepunt, het wordt GRATIS teruggestuurd. wij laten weten wat jouw dichtbijzijnste dpd punt is dus hoef je zelf niet op te zoeken.


Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, maken wij het geld over op jouw bankrekening.


 

Bestellen in de webshop en passen in de winkel


Het is ook mogelijk om via de webshop een bestelling te plaatsen en deze in de winkel op te halen. Vermeld bij het bestellen expliciet dat je de bestelling in de winkel op komt halen.

Gedurende drie dagen reserveren wij de kleding voor jou in de winkel. Bij het ophalen, pas jij de kleding. Is het niet goed? Dan kun je ter plekke ruilen of wij maken het retour bedrag over op je bankrekening.




Bestelling in de webshop en ruilen in de winkel

Heb jij  een bestelling ontvangen en ben je niet tevreden? Wel, dan kun je de aankoop ook ruilen in onze winkel. Stuur ons even een mailtje, zodat wij op de hoogte zijn welke bestelling je komt ruilen.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met ons. Wij helpen je graag verder!